Zapraszamy przedstawicieli firm subregionu siedleckiego na spotkanie organizowane przez Wschodnią Izbę Gospodarczą w ramach cyklu spotkań biznesowych, które mają na celu zwiększenie świadomości podmiotów gospodarczych w zakresie zmian związanych z przekształceniami w kierunku Przemysłu 4.0
Spotkania dedykowane są dla kadry zarządzającej, w szczególności osób merytorycznie odpowiedzialnych za rozwój firmy.
Podczas tego spotkania dowiecie się Państwo:
Ø czym jest roadmap 4.0 i jak ją przygotować?
Ø dlaczego roadmap 4.0 jest niezbędna do przeprowadzenia usprawnień w firmie?
Ø dlaczego roadmap 4.0 jest kluczowa w pozyskaniu środków na przekształcenia?
Termin spotkania: 27 października 2022 (czwartek)
Miejsce: sala konferencyjna Hotel ibis Styles Siedlce, ul. Jana Pawła II 10
Agenda: 14.00-15.30 – czym jest roadmap 4.0 i jak ją przygotować
15.30-15.45 – przerwa kawowa
15.45-17.00 – dlaczego roadmap 4.0 jest niezbędna do przeprowadzenia
usprawnień w firmie
17.00-17.30 – przerwa kawowa i obiad
17.30-18.30 – pytania od przedsiębiorców
Dla osób ze szczególnymi potrzebami zapewniamy możliwość uczestnictwa w trybie zdalnym, a w przypadku uczestnictwa stacjonarnego miejsca spotkań będą wybrane z uwzględnieniem zapewnienia dostępności architektonicznej.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny i możliwy po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.
Ilość miejsc ograniczona.
Prelegenci:
Łukasz Zasuwik
właściciel firmy Induprojekt,
która zajmuje się tworzeniem dedykowanych systemów automatyzacji, buduje
unikatowe systemy sterowania oraz tworzy dla nich oprogramowanie. Usługi
realizowane są dla producentów maszyn i zakładów produkcyjnych oraz firm
działających w obszarze Przemysłu 4.0. Absolwent Wydziału Mechatroniki
Politechniki Warszawskiej z 14 latnim doświadczenia w prowadzeniu projektów
inżynieryjnych i informatycznych w branżach takich jak spożywcza, farmacja,
kosmetyka, motoryzacja, metalurgia, przemysł chemiczny. Zajmuje się również
doradztwem w zakresie rozwoju technologicznego przedsiębiorstw produkcyjnych,
współdziała z wieloma klastrami technologicznymi, współpracuje z firmą doradczą
Creo+ i aktywnie uczestniczy w projekcie Innovation Coach. Pomagam w tworzeniu
koncepcji rozwoju automatyzacji i innowacji w przedsiębiorstwach przy wsparciu
ze środków z UE.
Mateusz Gliński
prezes firmy Creo Plus sp. z o.o.
zajmującej się pozyskiwaniem funduszy unijnych, doradztwem biznesowym oraz
szkoleniami rozwojowymi, absolwent Politechniki Warszawskiej Wydziału Inżynierii
Środowiska i obecnie studentem Wydziału Zarządzania na PW. Posiada doświadczenie
zarówno z zakresu projektów inwestycyjnych jak i badawczych, w swoich
działaniach wykorzystuje metodykę̨ PRINCE2 oraz Agile. Współpracuje zarówno z
małymi, średnimi, jak i dużymi firmami. Firma pozyskała łącznie ponad 15 mln zł
dotacji dla swoich klientów. Firma uzyskała certyfikat ISO 9001:2015 i znajduje
się w Bazie Usług Rozwojowych.
Zadanie publiczne pn. „Wzmocnienie roli regionalnych animatorów rozwoju gospodarczego Mazowsza w procesie przedsiębiorczego odkrywania” dofinansowane ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego